efterlysning

Hejsan
Som jag sa förut så ska jag ju sätta fast en kedja på min kuvertväska från ELLtidningen. Fast jag hade ingen kedja så de gick inte så bra.. Jag vet ialla fall vad för kedja jag vill ha nu. En sån chanelkedja, som är på chanelväskor. Nån liknande alltså. Fast de dåliga är att jag inte har någon aning om var man får sånna ifrån, så därför lägger jag ut en liten efterlysning på "chanelkedjor".Om de är någon som vet var man han få tag på sånna så skulle jag bli glad om ni sa de :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

det finns säkert på någon secondhand affär eller liknande. eller kanske sånna där sy-affärer där dom har massa band och sånt! haha jag har ingen aning egentligen men aja pusspuss

2009-04-26 @ 17:21:16
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0