Prov

Hejsan!
Nu har jag äntligen plugga klart till geografi-provet i morgon :D
Fast det kan ju inte skada att plugga lite till.. får se;)
Läster just nu in Franska-glosorna, tror jag kan alla.
Jag har också ett engelska-prov på fredag som jag måste plugga till... :(
Jag gjorde NO-provet idag, det gick bra, bara att jag inte vet vad en besman är...

Annars har jag inte gjort så mycket, packat till flytten. Den andra familjen flyttar ut den 19 oktober.



Saknar mitt långa hår!! Det kanske inte var så jätte långt, men jag
kunde i alla fall sätta upp de i tofs..



/Agnes

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha men det går ju inte att svara på komentarerna typ så jag svarar här istället.. hahahah neej det är inte sebastian nej nej! hahaha lady_cool haha:D

2008-09-24 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0