Stockholm i mitt hjärtaa...

Idag var jag och Ninni inne i Sthlm och fikade.
Vi åt mega-muffin på American Cookies mitt i Gallerian. ;D Smarrit värre!


American Cookies.

Vi såg choklad fontänen, men den var avstängd. :(
Och så hade dom massa små chokladpraliner, typ bajs dyra såklart... och så hade dom chokladmobiler! ;D Hahhah.
Sen, innan vi tog tåget hem, så köpte vi dricka på Pressbyrån. Jag köpte liten latte och julmust. Ha.. När man tog latten så bara damdamdamdam (Star wars låten, typ) värsta rökmålnet, såg läskigt ut.. :S

När vi tog tåget var de värsta bajs fullt :/ Vi var ju tvungna att åka hem när alla som jobbar åker hem...


Hm nu är lovet slut. :'(
BläBläBlä
Vill ju sooova! x(

Pussss

Kommentarer
Postat av: SANDRA

hi, my nam is sandra from London :) i fuound your blog an i have one question and its is; WHATS WRONG WHIT YOU?

2008-11-03 @ 21:54:10
Postat av: Agnes

Hm britter är alltid lika trevliga....... :)





Denna kommentar förgyllde min dag... ;P

2008-11-04 @ 15:30:37
URL: http://alltagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0