Halloween

Nu tänkte jag skriva lite vad som hänt idag, bara för att det är Halloweeen.
Jag och Ninni åkte till Tumba och fikade, fast det stängde typ en halvtimme efter att vi kommit dit.. Sen när vi skulle åka hem så gick vi på Stockholm-perrong istället för Södertälje-perrongen, så vi satt där och frös och undrade varför aldrig tåget kom...

Sen träffade vi en lustig prick som typ går på det Frida gick på förut (...), hon typ gav oss evigt liv, och gjorde så att vi skulle komma till himlen... Läskigt... Jag är inte typ religiös, om någon nu skulle få för sig de...

När vi tillslut var hemma i Rönninge igen, gick vi till Frida. Där var jag och Ninni var snälla nog att fixa en blind date till Frida. En blind date på telefon...

Puss

Kommentarer
Postat av: kerstin

hihi på en hälsokostbutik den hette "Life" i gallerian i stan

2008-11-02 @ 11:07:10
URL: http://kerstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0