Första snön

Idag har jag bara suttit hemma och tråkat. Skrivit på min SO grej.. Triist.
Jag såg första snön idag! Det snöade inte så länge och nu ser man knappt att det har snöat.

I fredags åkte jag först till Mimmi <3 efter skolan. Det blev inte så länge för de tog typ mer än en timme att komma dit.. :(
Men sen sov jag över hos min kusin Tova eftersom min mamma skulle bort.

Igår var det släktkalas. Det var min mosters man, min låtsas kusin och min mamma som fyllde år (Alla fyller inte på samma dag, men när varandra).
Jag och Tova bakade en massa.. Smask.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: nicolina

Men idag vare la fulla rullar!

"Vill du ha choklad?"

rota i väskan

"I wanna poo!"

prrt.

"Här."



Hahah :D

Har iaf gjort ETT nytt inlägg i min blogg nu c:

2008-11-17 @ 19:37:28
URL: http://anilocin.blogg.se/
Postat av: mimmi

<3 o föresten kan inte svara på dina sms har inte pengar :(

2008-11-18 @ 19:33:37
Postat av: Pelle Persson

HAHAHAHAHQAHAH hej gnu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0