Glöggparty

Var nyss på glöggparty hos några mamma känner. Jag kände ingen.
Jag har aldrig sett så mycke kakor, bullar och tårtor! Det fanns hemgjorda pepparkakor, hemgjorda pepparkakor med namn glaserade, choklad rulltårta men ost fyllning, choklad tårtor, lussebullar, köpta pepparkakor, choklasmuffins med hemgjorda maränger på, ballerina kakor, andra kakor, saffranskaka, kolakaka, saffransbullar med mandelmassa, tusen glöggsorter, läsk, julmust, hemgjorda minimaränger, knäck, chokladpraliner, glasstårta med dekoration av zoo-apor mm.

Jag har nu flyttat in i lägenheten. Mitt rum ser okej ut.
Tillskillnad från alla andra rum är inte mitt fyllt med kartonger.
Skönt!
Fast tillskillnad från alla andra rum är mitt mycke kallare..
Så de jämnar ut sej.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0